دست نیروهای انقلابی برای امور تبلیغی و تبیینی در مدارس باز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دست تمام نیروهای انقلابی برای ورود به مدارس جهت انجام امور تبلیغی و تبیینی باز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی شامگاه پنجشنبه _بیست‌وچهارم اسفندماه_ در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز و شورای همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه قزوین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس اظهار کرد: دست تمام نیروهای انقلابی برای ورود به مدارس جهت انجام امور تبلیغی و تبیینی باز است.

وی با اشاره به مسابقه قرآنی مسطورا افزود: باید تمام نیروهای تعلیم و تربیت استان برای انجام این برنامه کاربردی و بابرکت بسیج شوند و اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین درباره نحوه تأمین اعتبار برگزاری مسابقات قرآن و عترت گفت: با کمک نهادهای همسو که رسالت فرهنگی و قرآنی دارند و همچنین با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان باید مسابقات قرآن و عترت به بهترین نحو برگزار شود.

سیاهکالی مرادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری بخش مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاری عنوان کرد: ما در آزمون مصاحبه امسال پشتوانه تجربه سال گذشته را داریم که باید بخش موفق آن را به کار گیریم.

وی افزود: باید سعی شود بهترین مصاحبه برگزار و عدالت در گزینش و استخدام رعایت شود، همچنین باید یکی از اماکن به عنوان محل مصاحبه دائمی و مرکز نیروی انسانی استان قزوین تجهیز و آماده‌سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات این ماه عزیز تأکید کرد.

کد خبر 736327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.