بهسازی پایانه‌های اتوبوس شهری یزد در آستانه نوروز

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در روزهای پایانی سال، تعداد سفرهای روزانه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و بر همین اساس مجموعه اتوبوسرانی اقدامات لازم را به منظور استفاده حداکثری از توان ناوگان متناسب با افزایش حجم تقاضای سفر به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، مهدی فعالی اظهار کرد: از جمله اقدامات این سازمان در آستانه نوروز، رنگ آمیزی جداول، خط کشی خطوط اتوبوس، نصب تابلوهای شناسایی در پایانه‌ها، بهسازی سایه‌بان‌ها و نظافت پایانه‌ها است.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال، تعداد سفرهای روزانه از جمله استفاده از اتوبوس به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و بر همین اساس مجموعه اتوبوسرانی اقدامات لازم را به منظور استفاده حداکثری از توان ناوگان متناسب با افزایش حجم تقاضای سفر به کار گرفته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از آمادگی کامل ناوگان اتوبوس شهری برای پاسخگویی به نیاز شهروندان خبر داد و گفت: امید است با توان حداکثری و تمام ظرفیت، نوروزی متفاوت در خدمات رسانی اتوبوسرانی یزد برای شهروندان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به انجام تعمیرات جزئی و کلی اتوبوس‌ها اقدام کرده‌ایم، تصریح کرد: در هفته پایانی سال، علاوه بر تقویت کلی ناوگان، خطوط منتهی به بازارها و مراکز خرید نیز به‌صورت ویژه تقویت می‌شوند.

کد خبر 736322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.