توزیع دومیلیون و ۱۰۰ هزار پاک شیر در مدارس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره خدمات و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: طرح توزیع شیر رایگان استان از اول بهمن ماه سال جاری شروع شد و تاکنون  بالغ بر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار پاکت شیر ۲۰۰ سی سی ،۲.۵ درصد چربی بین بیش از ۱۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان و پرسنل مدارس ابتدایی سراسر استان توزیع شده است.

قاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شرکت طرف قرارداد تولید شیر مدارس با آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری تاکنون همکاری بسیار خوب داشته است و توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان طبق برنامه تاکنون انجام شده است.

وی گفت: طرح توزیع شیر رایگان استان از اول بهمن ماه سال جاری شروع شد و تاکنون بالغ بر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار پاکت شیر ۲۰۰ سی سی ،۲.۵ درصد چربی بین بیش از ۱۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان و پرسنل مدارس ابتدایی سراسر استان توزیع شده است.

رئیس اداره خدمات و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در ماه جاری تعداد وعده‌های مصرف به سه نوبت در هفته افزایش یافته است و به طور میانگین، تا کنون حدود ۱۸ نوبت شیر در مدارس استان توزیع شده است.

باقری تاکید کرد: دانش آموزان مدارس عشایری کوچ رو نیز با وجود بعد مسافت نسبت به مرکز استان از نعمت شیر رایگان دولت سیزدهم بهره مند شدند.

کد خبر 736302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.