اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی

رییس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ماه رمضان به منظور تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک در معابر پرتردد و نقاط پرترافیک مستقر خواهند شد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سهولت تردد در این ایام، تمهیدات ویژه ترافیکی ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک در معابر پرتردد و نقاط پرترافیک مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: همه ساله در ساعات پایانی روز و نزدیک به زمان افطار در معابر درون شهری شاهد ترافیک سنگین هستیم که حضور پلیس در مناطق مستعد ترافیک افزایش خواهد یافت.

مشتاق ضمن درخواست از عموم مردم مبنی بر مدیریت زمان توصیه کرد که شهروندان خریدهای خود را به ساعاتی خارج از زمان نزدیکی زمان افطار موکول کنند چرا که با این ترافیک معابر افزایش نمی‌یابد.

وی تأکید کرد: شهروندان با توجه به حجم بالای تردد در این مدت از توقف در محل‌های ممنوع و به صورت دوبله در معابر به ویژه در مقابل صنوف و نزدیک مراکز خرید خودداری کرده و همکاری لازم را با کارکنان پلیس داشته باشند.

کد خبر 736299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.