کشف ۳۷۶ هزار عدد داروی قاچاق در رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۳۷۶ هزار عدد انواع داروی قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت اظهار کرد: بیشتر داروهای قاچاق و غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد.

وی افزود: پلیس با افرادی که به‌خواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان خاطرنشان کرد: با دریافت خبری مبنی بر وجود داروهای قاچاق و غیرمجاز در یکی از انبارهای سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس قرار گرفت و مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و به آدرس این مکان اعزام شدند.

خوش‌خلقت از کشف ۳۷۶ هزار عدد انواع داروی قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه جرایم اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 736251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.