خروج ۳۰ هزار میلیارد از منابع بانک‌های خراسان شمالی از استان

منتخب مردم اسفراین در مجلس گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع بانک های خصوصی استان است که بخش مهمی از این تسهیلات از استان خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، هادی قوامی امروز _ پنج شنبه بیست و سوم اسفند_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: کسب رتبه نخست اسفراین و بام و صفی آباد در مشارکت انتخابات و رتبه پنجم استان در کشور نشان از اهمیت نگاه مردم به توسعه و پیشرفت است؛ بنابراین امیدواریم با این مشارکت بالای سیاسی بتوانیم شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه استان باشیم.

وی بیکاری و تورم را مهم‌ترین اولویت در مجلس دوازدهم شورای اسلامی دانست و افزود: تنها راه برون رفت از وضع موجود اجرای طرح مردمی کردن اقتصاد است.

منتخب مردم اسفراین در مجلس با تاکید بر اینکه دنبال اقدامات نمایشی نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: برای توسعه استان نیازمند خط مشی درست هستیم؛ ایجاد صنایع پسین و پیشین صنایع بزرگ و اتمام پروژه‌های نیمه تمام باید مورد توجه قرار گیرد.

قوامی عنوان کرد: توجه به حوزه زیر ساخت‌ها به ویژه راه، راه آهن، برق، گاز، حل مشکل تنش آبی باید مورد اولویت قرار بگیرد.

وی تسهیلات را سومین مؤلفه مؤثر در توسعه استان دانست و خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع بانک‌های خصوصی استان است که متأسفانه بخش مهمی از این تسهیلات از استان خارج می‌شود.

کد خبر 736247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.