محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: به منظور رفاه حال هموطنان و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد فضایی امن و ایمن برای انجام مسافرت‌های نوروزی، پلیس راه استان اصفهان اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ می‌کند.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع کامیون‌های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ تا ساعت ۲۴ روز پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در محور نائین - انارک و محور خور - طبس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۲۴ روزهای شنبه و دوشنبه، چهارم و سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ در محور قدیم کاشان - قم و بالعکس ممنوع است.

مولوی خاطرنشان کرد: عبور و مرور موتورسیکلت در زمان اجرای طرح نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در تمام محورهای برون‌شهری استان ممنوع است.

کد خبر 736244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.