۳ مصوبه در جلسه فوق العاده علنی شورای شهر اصفهان/ تشریح اقدامات ستاد سفر ۱۴۰۳

صدوبیست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تصویب سه لایحه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صدوبیست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به ضرورت سه مصوبه و به صورت فوق العاده تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان و جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با حضور در صحن علنی شورا، اقدامات انجام شده در این ستاد در آستانه نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

در این گزارش، اقدامات کمیته‌های مختلف ستاد سفر و روند برنامه ریزی‌ها برای میزبانی هرچه بهتر اصفهان از مسافران نوروزی شرح داده شد.

در ادامه جلسه، لایحه تنظیمی بین منطقه ۷ شهرداری با هیئت امنای مسجد امام حسن (ع) واقع در شهرک ولیعصر به‌منظور واگذاری دو قطعه زمین مجاور مسجد بررسی شد که با اعلام نظر کمیسیون حقوقی، برنامه ریزی و پایش مصوبات، به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید.

لایحه بعدی مربوط به پیشنهاد تعیین پیمانکار و اجرای پروژه تکمیل سفت‌کاری و نازک کاری ساختمان پرندگان زینتی بازار گل و گیاه ارغوان بود که با اعلام نظر کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بررسی شد و به تصویب رسید.

لایحه به همراه مبایعه‌نامه در خرید یک باب منزل مسکونی در منطقه ۱۴ درازای واگذاری ۲ واحد تجاری و ۲ قطعه زمین مسکونی ضمن اعلام نظر کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری بررسی شد که با قید تاکیداتی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

در جلسه امروز همچنین پیشنهاد تعدادی از اعضای شورا با این مضمون که «پیشنهاد می‌شود در تبصره‌ای در در دفترچه تراکم عوارض ۱۴۰۳ عنوان شود که برای سطح اشغال بیش از ۶۰ درصد در هر صورت ضریب ۲.۵ درصد در تراکم اعمال شود» بررسی شد که با رأی مثبت اعضا همراه بود.

کد خبر 736240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.