خبرنگار ایمنا در کردستان رتبه اول جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه را کسب کرد

«ویدا باغبانی» خبرنگار خبرگزاری ایمنا در کردستان رتبه اول بخش گزارش سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه، امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ با شرکت پنج استان غربی کشور در سنندج برگزار شد که در این آئین «ویدا باغبانی» خبرنگار ایمنا در کردستان حائز رتبه اول بخش گزارش شد.

۴۱۳ اثر از پنج استان آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان در هشت بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که بر اساس آرای هیأت داوران، نفرات برگزیده به شرح زیر است.

بخش گزارش؛ رتبه اول به ویدا باغبانی از خبرگزاری ایمنای کردستان رسید، رتبه دوم را به صورت مشترک کلثوم مؤمنی از خبرگزاری ایرنای کردستان و سروش حبیبی‌راد از خبرگزاری کردپرس از آن خود کردند، رتبه سوم نیز به صورت مشترک به بیتا اختیاری از خبرگزاری فارس ایلام و زینب‌السادات موسوی از خبرگزاری ایرنای آذربایجان غربی تعلق گرفت. فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنای کردستان، سمیه فرزامی از نشریه روژباش و مهوش رحیمی از سایت کوردتودی نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش یادداشت؛ فرید سماواتی از نشریه آوات و الناز حسینی از روزنامه هم‌صدا به صورت مشترک رتبه اول را از آن خود کردند، اسرین مقصودی از روزنامه آفرینش و زهره نادری‌مقدم از نشریه خبر کردستان نیز به ترتیب به رتبه‌های دوم تا سوم دست یافتند.

بخش مصاحبه؛ شیرین مرادی از خبرگزاری فارس کردستان رتبه اول را از آن خود کرد، وریا کرمی از خبرگزاری ایرنای کردستان جایزه رتبه دوم را کسب کرد، عدالت ناصری از خبرگزاری مهر کردستان و منوچهر صمدی از خبرگزاری ایرنای کرمانشاه به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند. هیوا محمدپور از سایت بارانی‌نیوز هم به عنوان شایسته تقدیر در این بخش شناخته شد.

بخش تیتر؛ سروش حبیبی‌راد از خبرگزاری کردپرس، یحیی صمدی از نشریه آوات و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس کردستان، رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بخش خبر؛ دریا ویسی از سایت عدالت‌خبر، وریا کرمی از خبرگزاری ایرنای کردستان و ژیلا رحیمی از روزنامه افکار به ترتیب جوایز اول تا سوم این بخش را دریافت کردند.

بخش عکس؛ رتبه اول به صورت مشترک به بختیار صمدی از خبرگزاری فارس کردستان و فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنای کردستان رسید، جلال داسار از خبرگزاری مهر کردستان رتبه دوم را کسب کرد و رتبه سوم به سیدمصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنای کردستان تعلق گرفت.

بخش ویژه؛ عدالت ناصری از خبرگزاری شبستان کردستان به عنوان رتبه اول معرفی شد، دلنیا گوهری نژاد از خبرگزاری ایسنای کردستان رتبه دوم را کسب کرد و سارا فیضی از روزنامه اقتصاد پویا هم به رتبه سوم دست یافت.

بخش فیلم؛ میترا محمدی و سروه احمدی به صورت مشترک به عنوان نفرات اول معرفی شدند، دلنیا محمدی رتبه دوم و شاهین فرهاد رتبه سوم را از آن خود کردند. مرتضی یوسفی و حسین چشمه‌کبودی نیز به عنوان نفرات شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 736231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.