عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اسفند

در این بسته خبری از نصب مبلمان شهری در آستانه سال جدید در شهرکرد تا مهار ۳ آتش‌سوزی در رشت توسط ۷۰ آتش‌نشان و ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به آرامستان اراک در پنجشنبه آخر سال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به آرامستان اراک در پنجشنبه آخر سال

مسعود آقازیارتی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: ورود خودروهای شخصی به آرامستان اراک امروز در آخرین پنجشنبه سال بر اساس تصمیمات اتخاذ شده جهت کنترل ترافیک و جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه، ممنوع است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اسفند

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد عید فطر بهره‌برداری می‌شود

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد تا عید سعید فطر به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.

زیباسازی یزد با کاشت ۲۰۰ هزار گل و ۷۰ هزار اصله درخت

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد گفت: در آستانه سال نو، ۲۰۰ هزار گل فصلی و ۷۰ هزار اصله درخت در شهر یزد کاشته و ۱۴ هزار درخت هم ۱۵ اسفند ماه به مردم هدیه شد.

فضاسازی خمین در بهار طبیعت و قرآن

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: فضاسازی ماه مبارک رمضان و نوروز با کاشت گل، نهال، نصب المان و رنگ آمیزی جداول در این شهر انجام شده است.

نصب مبلمان شهری در آستانه سال جدید در شهرکرد

مسعود حبیبی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: برای رفاه حال مردم ۲ میلیارد ریال مبلمان شهری در شهر نصب شد.

ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای همدان

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان گفت: اگر در سال‌های آینده به سمت سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار نرویم قطعاً با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

مهار ۳ آتش‌سوزی در رشت توسط ۷۰ آتش‌نشان

شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به آماده‌باش آتش نشانان در شب گذشته، گفت: سه آتش سوزی مهیب هم زمان در سه نقطه متفاوت شهر رشت رخ داد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اسفند

راهکار شرکت واحد برای رفع مشکل کمبود راننده ناوگان اتوبوسرانی تهران

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: روال اخذ گواهینامه پایه یک بسیار طولانی است، بنابراین ما به دنبال تسهیل این روند از طریق راه‌اندازی دوباره طرح کارت شهری و کوتاه شدن فرایند اخذ گواهینامه پایه یک هستیم.

ملایر با نصب بیش از ۱۰۰ المان نوروزی رنگ و بوی بهار گرفت

مهدی بهرامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ بیش از ۱۰۰ المان، استند و المان نوری نوروزی در نقاط مختلف شهر طراحی و نصب شده است.

کد خبر 736216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.