عملکرد ضعیف بازیکن محبوب مورایس مقابل فولاد

عیسی عباس در بازی مقابل فولاد نیز نتوانست نمایش خوبی با لباس سپاهان ارائه دهد تا انتقادات از وی همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان عصر روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در چارچوب هفته بیستم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه فولادآرنای شهر اهواز به‌مصاف یکدیگر که در پایان شاگردان مورایس پیروز این دیدار بودند.

در این بازی، ژوزه مورایس در دقیقه ۶۸ تصمیم گرفت عیسی عباس را جایگزین رضا شکاری زننده تک‌گل سپاهان کند تا بلکه گره بازی به‌دست بازیکن غنایی طلایی‌پوشان باز شود، اما آماری که عیسی عباس در برابر فولاد خوزستان به‌ثبت رساند بسیار ناامیدکننده بود. عیسی عباس در طول ۳۲ دقیقه‌ای که در زمین بود فقط شش لمس‌توپ داشت.

عیسی عباس همچنین یک موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشت که به‌راحتی آن را از دست داد و توپ را به دستان کریستوفر کنت چسباند. وینگر غنایی طلایی‌پوشان همچنین یک سانتر روی دروازه فولاد فرستاد که ضعیف بود و کریستوفر کنت مهار کرد؛ دو پاس اشتباه داد و یک توپ هم لو داد و در مجموع تنها یک پاس سالم داشت. آن‌هم فقط در ۳۲ دقیقه‌ای درون زمین بازی می‌کرد.

با این حال عملکرد عیسی عباس مقابل فولاد به‌علت پیروزی سه بر یک طلایی‌پوشان و درخشش شهریار مغانلو و رضا اسدی گم شد و کسی به آن توجه نکرد. عیسی‌عباس در اولین بازی‌اش در لیگ برتر با پیراهن سپاهان مقابل پیکان هم ۱۵ دقیقه درون زمین بود و یک فرصت فوق‌العاده خوب گلزنی را در وقت‌های تلف‌شده با یک کنترل اشتباه از دست داد تا سپاهان با نتیجه سه بر دو شکست بخورد.

هفته گذشته ژوزه مورایس درخصوص انتقادات از عملکرد عیسی عباس از وی دفاع کرد و در واکنش به خبرنگار ایمنا گفته بود «این نظر شماست که عیسی عباس بد کار کرده است. اما اینکه درباره یک بازیکن صحبت می‌کنید درست نیست. همه‌چیز را در کار تیمی می‌بینم و عیسی عباس هم بازیکن خوبی است، اما زمان زیادی برای هماهنگی با تیم نداشته و فکر می‌کنم فشارهای هواداران و رسانه‌ها روی بازیکن اجازه نمی‌دهد عملکرد خوبی درون زمین داشته باشد. امروز هم ۱۵ دقیقه بیشتر بازی نکرد چرا که هنوز آماده نیست که بازی کرده و تاکتیک‌های تیمی را اجرا کند و من واقعاً صحبت‌های شما درباره عیسی را نمی‌فهمم. به‌خاطر عیسی عباس نبود که باختیم.»

با همه این اوصاف هواداران سپاهان شدیداً نسبت به خرید عیسی عباس منتقد هستند و این بازیکن غنایی هم در دو هفته اخیر به‌علاوه دو بازی لیگ قهرمانان آسیا با آمار فاجعه‌باری که ثبت کرده نشان داده اعتراض هواداران سپاهان بی‌راه نبوده است. با این وجود باید همچنان منتظر ماند که آیا عیسی عباس جواب اعتماد ژوزه مورایس را می‌دهد یا یک خرید خارجی ناموفق دیگر همچون مانوئل فرناندس، نیلسون جونیور و… لقب خواهد گرفت.

کد خبر 736189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    غیبت نکنید