اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان سلمان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان سلمان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی در حال انجام است و یکی از آخرین اجرای روکش آسفالت در سطح شهر اصفهان محسوب می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه، عملیات اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر ادامه دارد که با توجه کیفیت نامطلوب آسفالت خیابان سلمان، عملیات روکش آسفالت این خیابان به طول ۱.۵ کیلومتر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه خیابان سلمان به‌عنوان یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۱۵ که به خیابان‌های مقداد اول و دوم، رویان و امام رضا (ع) متصل و به میدان سلمان منتهی می‌شود، به‌گونه‌ای درگاه ورودی منطقه ۱۵ از سمت شمال منطقه است، افزود: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری‌ها اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی است و این عملیات یکی از آخرین اجرای روکش آسفالت در سطح شهر اصفهان و در روزهای پایانی سال در برای رفاه حال شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه روکش آسفالت خیابان سلمان با استفاده از ۳۲۰۰ تن آسفالت اجرا می‌شود، اضافه کرد: اجرای این عملیات در مساحتی به وسعت ۲۲ هزار متر مربع، اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی به خود اختصاص داده است.

اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان سلمان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

نظری‌پور با اشاره به اجرای روکش آسفالت در محله ارغوانیه و راران گفت: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های اجرای پروژه‌ها و در راستای بهبود سیما و منظر عمومی شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

وی تصریح کرد: بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر در طول سال انجام شده است و اگر معابر فرعی نیاز به لکه‌گیری دارد، شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ درخواست‌های خود را اعلام و ثبت کنند.

کد خبر 736167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.