آبشار مصنوعی پارک ملت شهرکرد بازسازی و ترمیم می‌شود

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: آبشار پارک ملت از نمادهای اصلی این پارک است که چند سالی است به دلیل مشکلات فنی تعطیل شده است و این مشکلات رفع و مبلمان پارک هم ترمیم خواهد شد.

محمدرضا بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: رفع مشکلات این پارک با انجام عملیاتی از جمله ایجاد پارکینگ و توسعه معابر، تغییر مبلمان و بهینه کردن امکانات خدماتی میسر خواهد بود.

وی با بیان این‌که روشنایی و نورپردازی پارک نیز اصلاح می‌شود، گفت: اگر فضاهای قسمت شمالی پارک که محل توقف کوتاه خودروها است، تعریض و فضاهای مزاحم موجود برداشته شود، موقعیت مناسبی جهت توقف کوتاه و بهره‌گیری از چشم‌انداز ویژه پارک فراهم خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: سرکشی از پارک‌های مختلف سطح شهر در کنار مدیران شهرداری ادامه دارد و نکات ایمنی و فضاسازی مورد توجه قرار خواهد گرفت و در کمیسیون‌های تخصصی و شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیاتی افزود: پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای پذیرش شهروندان عزیز و مسافران آماده خواهد شد، چراکه اقلیم شهر مسافرپذیر است و با بهبود شرایط پارک‌ها این میهمان‌نوازی تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: مطالعات پارک ملت توسط مشاور انجام شده است و اقدامات بر اساس طرح مصوب به مرحله اجرا خواهد رسید، نگاه کلی مدیریت شهری برای استفاده بهینه از امکانات موجود و تکمیل پارک‌ها و ایجاد بوستان‌ها در محلات سطح شهر خواهد بود.

کد خبر 736127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.