علت اختلال در کارت‌های شهروندی تخفیف‌دار در اصفهان چه بود؟

مدیر پروژه سامانه جامع پرداخت الکترونیکی و کارت شهروندی گفت: بخشی از پروژه «مهاجرت شبکه شارژ» که مربوط به کارت‌های شهروندی تخفیف‌دار برای گروه‌های مختلف بود، در حال انجام است و به مرور انجام می‌شود؛ این کارت‌ها در حال حاضر امکان دریافت تخفیف را ندارد، از این‌رو تیم فنی در حال بررسی و رفع مشکلات است.

مهدی بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌ای که با سرمایه‌گذار پیمانکار فنی داشتیم، وارد مرحله جدیدی با عنوان «مهاجرت شبکه شارژ» شدیم و سیستم قدیمی شبکه شارژ به سیستم جدید تغییر کرد، همچنین در این سیستم مزایای جدیدی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اکثر این تغییرها بدون هیچ مشکل فنی و به‌گونه‌ای انجام شد که شهروندان متوجه نشدند، افزود: بخشی از پروژه انجام شده و بخش دیگر که مربوط به کارت‌های شهروندی تخفیف‌دار گروه‌های مختلف بوده، در حال بررسی است و این کارت‌ها در حال حاضر نرخ کرایه را تمام‌بها حساب می‌کند.

مدیر پروژه سامانه جامع پرداخت الکترونیکی و کارت شهروندی تاکید کرد: این موضوع موجب شده است شهروندان دچار سردرگمی شوند و در پرداخت کرایه اتوبوس برای این گروه اختلال به‌وجود آید.

بهروزی گفت: این مشکل در حال بررسی است و تیم فنی به صورت شبانه‌روزی در حال ردیابی و رفع مشکلات هستند.

وی ادامه داد: در این مدت نیز در صورتی که کارت تخفیف‌دار عمل نکرد، مبلغ مربوطه کسر شده بدون نیاز به حضور شهروندان به حساب آن‌ها بازمی‌گردد.

کد خبر 736125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.