گل فولاد به سپاهان آفساید نبود

گل تیم فوتبال فولاد خوزستان که توسط کمک‌داور به‌علت آفساید بودن مردود اعلام شد، به‌زعم کارشناس داوری سالم بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در چارچوب هفته بیستم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه فولادآرنای شهر اهواز به‌مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بازی در شرایطی که یک بر صفر به‌سود سپاهان دنبال می‌شد، کمک‌داور دوم دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در دقیقه هفتم روی یک صحنه پرچم خود را بالا برد و آفساید گرفت تا گل تساوی قرمزپوشان رد شود.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص این صحنه مشکوک اظهار کرد: لحظه ارسال توپ مهاجم قرمز یک گام نسبت به آخرین مدافع زرد عقب‌تر است و آفساید نیست و به نظر می‌رسد کمک‌داور در تشخیص خود اشتباه کرد. در فاز دوم حمله هم مهاجم زننده گل نسبت به مهاجم ارسال کننده با ضربه سر عقب‌تر است و آفساید محسوب نمی‌شود.

همچنین نوذر رودنیل، کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص گل مردود فولاد به سپاهان گفت: از صحنه‌ای که می‌بینیم بازیکن فولاد در موقعیت آفساید به توپ نرسیده و گل را از این زاویه صحیح می‌بینم.

کد خبر 736030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    وقتی که زمین و زمان در رسانه های جمعی دم از فوتبال کثیف میزنند نمونه های بارز را برای رهایی از بحران بعضی از تیم ها را می توان براحتی دید