تمهیدات ترافیکی پلیس راهور لرستان در پنجشنبه آخر سال

رئیس پلیس راهور استان لرستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای آرامستان شهر خرم‌آباد و سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کریم فاخری، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای آرامستان‌های سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: آرامستان‌های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت‌های مناسب و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد که همواره در این خصوص مشکلاتی را برای مراجعان به‌وجود می‌آورد و نیاز به مدیریت تردد و کنترل ورود و خروج خودروها است.

وی افزود: آرامستان‌های استان معمولاً در حاشیه شهرها و یا در کنار محورهای مواصلاتی استان قرار گرفته‌اند که تجمع و ایجاد راه‌بندان از سوی خودروها به این اماکن موجب کاهش ضریب ایمنی تردد و ایجاد حوادث ناگوار رانندگی می‌شود.

رئیس پلیس راهور لرستان ادامه داد: مردم لرستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنج شنبه هر سال به زیارت شهدا و اهل قبور می‌روند، بر همین اساس امسال از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ محدودیت‌های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و قبرستان خضر در شهرستان خرم‌آباد به شرح ذیل توسط پلیس راهور فرماندهی انتظامی لرستان به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

مسیر رفت:

خیابان ساحلی غربی از مسیر پل حاجی تا میدان بهشت به صورت یکطرفه خواهد بود.

مسیر برگشت:

میدان بهشت، پل خیرآباد، ساحلی شرقی تا پل صفوی به صورت یکطرفه خواهد بود.

ورود و خروج داخل قبرستان صالحین و گلزار شهدا از طریق درب‌های ورودی و خروجی به صورت یک‌طرفه یعنی ورود از درب ورودی گلزار شهدا و خروج از طریق درب خروجی قبرستان صالحین (سنگ تراشان) انجام می‌شود.

از این رو به هم‌شهریان عزیز توصیه می‌شود:

۱- جهت رفاه حال سایرین و پیشگیری از ترافیک سنگین جهت زیارت اهل قبور و مراجعه به آرامستان‌های خضر و صالحین و گلزار شهدا ء حتی‌ الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

۲- کلیه محدودیت‌های ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد و شد و رفاه شهروندان گرامی انجام می‌پذیرد، لذا خواهشمندیم رانندگان محترم با پلیس همکاری لازم را داشته و از اصرار در جهت ورود به محدودیت‌های اعمال شده جدا اجتناب کنند.

کد خبر 736026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.