ذخیره‌سازی کافی بنزین برای ایام نوروز در لرستان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: برای تعطیلات نوروز پیش‌بینی‌های لازم در بحث تأمین سوخت انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سیدشمس‌الدین حسینی امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این‌که در بحث تأمین بنزین برای تعطیلات نوروز مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: آمادگی لازم برای تأمین بنزین در ایام نوروز و رمضان را داریم، در این راستا ذخیره‌سازی لازم بنزین انجام شده و در زمینه تأمین، حمل و توزیع سوخت از استان‌های موفق کشور هستیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم شرایط را فراهم کنیم تا هم‌وطنانمان و مسافران نوروزی در فرآیند سفر به لرستان برای تهیه سوخت بنزین مشکلی نداشته باشند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان یادآور شد: در زمینه ذخیره سوخت بنزین در سال گذشته و امسال مشکلی در لرستان نداشته‌ایم و حتی یک روز جایگاه‌های ما بدون سوخت نبوده‌اند، با اطمینان اعلام می‌کنم وضع بنزین در لرستان برای ایام پیش رو خوب است چرا که ذخیره سازی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ حمل و نقل سوخت نیز از استان‌های خوب کشور هستیم، به گونه‌ای که در سال گذشته ناوگان حمل و نقل لرستان به کمک نیروگاه‌های تهران، پرند، کرمانشاه و کردستان آمد و در سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها در این استان‌ها نیز مشارکت داشت.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان به آمادگی این شرکت برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: طی جلسات متعدد با جایگاه‌داران آن‌ها را توجیه کرده‌ایم که در ایام تعطیلات چه اقداماتی انجام دهند، هم‌چنین نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی تمامی جایگاه‌های سوخت اعم از شهری و بین شهری را آماده کرده‌ایم و با استقرار تیم‌ها و اکیپ‌های کافی تحولات خوبی برای استقبال از مسافرین نوروزی صورت داده‌ایم.

حسینی هم‌چنین با تاکید بر بحث نظارتی جایگاه‌های سوخت، افزود: با راه اندازی گلگشت‌های نوروزی، تیم‌های بازرسی ما در جایگاه‌های سوخت حاضر هستند و تا پایان فروردین ماه کنترل‌های لازم را در زمینه توزیع سوخت انجام می‌دهند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان اظهار کرد: مشکلی که در مصرف سوخت در کشور وجود دارد این است که مصرف از تولید پیشی گرفته و یک ناترازی به وجود آورده است اما با تدابیر دولت‌مردان و مسئولان امید داریم که هر چه سریع‌تر موضوع ناترازی در تولید و مصرف به درستی مدیریت شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به پیشنهادات و انتقادات در جایگاه‌های سوخت استان تصریح کرد: هر کدام از مسافران نوروزی و یا شهروندان لرستان مشکلی را در جایگاه‌های سوخت مشاهده کردند می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ پیشنهاد و یا انتقاد خود را ثبت کنند تا بلافاصله توسط همکاران ما پیگیری‌های لازم به عمل آید.

کد خبر 736023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.