جمع‌آوری ۱۷۰ تابلوی غیرمجاز صنفی در قزوین

شهردار قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۰ مورد از تابلوهای شناسایی غیرمجاز اصناف جمع‌آوری شده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از جمع‌آوری ۱۷۰ مورد از تابلوهای شناسایی غیرمجاز اصناف در این شهر خبر داد و اظهار کرد: نصب یک تابلو برای شناسایی واحد صنفی به عرض واحد صنفی مجاز است.

وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی تابلوهای شناسایی اصناف، سازمان زیباسازی با همکاری دستگاه قضائی از ابتدای سال جاری تا کنون، اقدام به جمع‌آوری ۱۷۰ مورد تابلوهای غیرمجاز و ناایمن کرده است.

شهردار قزوین تصریح کرد: غالب این تابلوهای شناسایی غیرمجاز به‌صورت ناایمن بر روی سر در اصناف و در محل‌های خارج از محدوده ملک تجاری در سطح شهر نصب شده بود که از سوی سازمان زیباسازی جمع‌آوری شد.

صباغی ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از ۴۰۰ مورد اخطار کتبی به اصناف و کسبه سطح شهر درباره جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز ابلاغ شد که به‌دلیل عدم توجه اصناف با اخذ دستور قضائی نسبت به جمع‌آوری تابلوهای شناسایی غیرمجاز اقدام شد.

وی یادآور شد: تعدادی از این تابلوهای شناسایی غیرمجاز از بازار سنتی قزوین که باعث اختلال در تردد خودروهای امدادرسان شده بودند جمع‌آوری شده است، در ضمن یادآور می‌شوم که حفظ سیما و منظر شهری بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست و در این راستا انتظار می‌رود به منظور آراستگی بیشتر شهر با سازمان زیباسازی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 735991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.