ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بازار گل و گیاه همدانیان وجود دارد

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بازار گل و گیاه همدانیان وجود دارد، گفت: این بازار در یک منطقه پر جمعیت واقع شده و یک بازار شهری است که تمام شهروندان از آن استقبال می‌کند.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از بازار گل و گیاه همدانیان اظهار کرد: این روزها بازار گل و گیاه همدانیان حال و هوای با نشاطی دارد و شهروندان از این محیط استقبال و استفاده می‌کنند.

وی افزود: در این بازار تمام اقلام سفره هفت سین و نیازهای عید در این بازار وجود داشت و با قیمت‌های عادلانه و منصفانه به شهروندان عرضه می‌شود.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده است که بعضی از آن‌ها در اختیاز زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است، همچنین بعضی از این غرفه‌ها موقت بوده و بعضی دیگر با حمایت دستگاه‌های مربوطه به‌صورت دائم فعالیت می‌کند.

ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بازار گل و گیاه همدانیان وجود دارد

کلاهدوزان با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بازار گل و گیاه همدانیان وجود دارد، گفت: بازار گل و گیاه همدانیان با توجه به سابقه چندین ساله فعالیت در یک منطقه پر جمعیت را دارد و یک بازار شهری است که تمام شهروندان از آن استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: ساماندهی جدید این بازار موجب شده است تا روند این بازار بهبود پیدا کرده و به خوبی فعالیت کند.

کد خبر 735927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.