عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اسفند

در این بسته خبری از ارزیابی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان مهم و بلند مرتبه پایتخت تا تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی اراک در چهارشنبه‌سوری ۳۹۰ بار به صدا درآمد و بودجه شهرداری بندر بوشهر تصویب شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پایتخت میزبان «رمضان مبارک، بهار مبارک» می‌شود

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ویژه‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز با عنوان «رمضان مبارک، بهار مبارک» در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اسفند

طرح ساماندهی دست‌فرشان در ورامین آغاز شد

مجتبی نظری، معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، طرح ساماندهی دست‌فروشان ورامین با انتقال آنان به نمایشگاه بهاره و بازارچه بلوار همت ورامین آغاز شد.

آتش‌نشانان همدان در چهارشنبه پایان سال هشت عملیات انجام دادند

سید صادق پورسینا، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: کارکنان این سازمان در شب چهارشنبه پایانی سال هشت عملیات برای خاموش کردن حوادث آتش‌سوزی انجام دادند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اسفند

پاکسازی دره فرحزاد و تبدیل به تفرجگاه ملی

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر پاکسازی رود دره فرحزاد از معتادان متجاهر گفت: این منطقه در حال تبدیل شدن به یک تفرجگاه ملی است.

تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی اراک در چهارشنبه‌سوری ۳۹۰ بار به صدا درآمد

آتش‌پاد دوم محسن فضلی، رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی این شهر روز گذشته (سه‌شنبه) در آئین چهارشنبه‌سوری، ۳۹۰ بار به صدا درآمد.

ارزیابی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان مهم و بلند مرتبه پایتخت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به ارزیابی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان مهم بالای هفت طبقه پایتخت گفت: ۹ دستگاه در داخل و خارج شهرداری این ساختمان‌ها را پایش می‌کنند که در چهار دسته ایمنی مشروط، ناایمن مختصر، ناایمن متوسط و ناایمن شدید قرار می‌گیرند.

۶۰۰ مورد تماس با آتش‌نشانی و وقوع ۴۲ حادثه در مراسم چهارشنبه سوری اهواز

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ۶۰۰ مورد تماس شهروندان با این سازمان همزمان با شب چهارشنبه سوری خبر داد گفت: همزمان با این مراسم ۴۲ حادثه رخ داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اسفند

شهر اراک با ۳۴ المان نوروزی به استقبال بهار می‌رود

محمود افتخاری فرد، معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: ۳۴ المان نوروزی برای استقبال از بهار و سال جدید در این شهر تدارک شده که در حال نصب است.

شهردار گنبدکاووس انتخاب شد

یحیی عباسی، رئیس شورای اسلامی گنبدکاووس گفت: جلسه اعضای این شورا سه‌شنبه شب (دیشب) با حضور ۶ عضو برگزار و با نظر اکثریت اعضا «امیرعلی لطیفی» به‌عنوان شهردار برگزیده شد

بودجه شهرداری بندر بوشهر تصویب شد

وحید نیک روش، رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری بندر بوشهر توسط اعضای شورای شهر نشست علنی این شورا خبر داد.

کد خبر 735916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.