معرفی هتل زامبی در کیش + نظرات و عکس
معرفی هتل زامبی کیش

اگر تا تا کنون هتل تنها جایی برای استراحت شما بوده است باید بدانید که این بار می توانید با هتل زامبی کیش تجربه ای متفاوت از یک هتل داشته باشید !

این بار هتلی که انتخاب می کنید هتلی است که برای شما تجربه ای هیجان انگیر توام با ترس و دلهره به همراه دارد و از این روست که هتل زامبی کیش یکی از بهترین انتخاب های شما از بازدید از کیش می باشد. با ما در این صفحه همراه باشید و تا با این هتل به طور کامل آشنا شوید و در آخر به کمک همین صفحه بلیط آن را رزرو نمایید.

معرفی هتل زامبی کیش

هتل زامبی کیش یک تم پارک متفاوت می باشد که این بار تم آن با دکوراسیونی ترسناک و البته هیجان انگیز طراحی شده است. شما در مدت زمانی که در این هتل می باشید باید منتظر هر چیزی جز استراحت داشته باشید چرا که در آن باید هر لحظه منتظر یک اتفاق ترسناک و هیجان انگیز باشید. این هتل که تجربه ای نزدیک به سافاری و تونل وحشت برای شما دارد برای افرادی که به این ژانر علاقه دارند یک انتخاب بی نظیر می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید کنید.

تم پارک هتل زامبی کیش

همانطور که از اسم این تم پارک مشخص می باشد شما در هتل زامبی کیش با مردگان متحرک رو به رو می شوید. طراحان این هتل سعی کرده اند تا به بهترین شکل ممکن فضا این محیط را با اتفاقاتی که در آن می افتد همسان نمایند و از این رو محیط این پارک تاثیر زیادی در بالا رفتن هیجان شما خواهد داشت. البته که مشاهده عکس های هتل زامبی کیش با تجربه حضور در آن متفاوت می باشد اما شما می توانید در این صفحه با فضایی که قرار است با آن رو به رو شوید تا حدودی آشنا شوید و سپس تصمیم گیری کنید.

خرید بلیط هتل زامبی کیش با تخفیف

اگر با مطالعه این مطلب تصمیم به خرید بلیط هتل زامبی کیش نموده اید باید بدانید که امکان خرید این بلیط از طریق این صفحه برای شما میسر می باشد. بدون شک افراد زیادی می باشند که مانند شما به خریداری بلیط این هتل تمایل دارند. از این رو باید از قبل بلیط این هتل را تهیه نمایید که ما در این صفحه امکان خرید بلیط هتل زامبی کیش با تخفیف را برای شما میسر کرده ایم.

جهت تهیه بلیط این مکان کافیست بر روی لینک رو به رو کلیک کنید و با بهترین قیمت به خریداری آن بپردازید : رزرو هتل زامبی کیش

معرفی هتل زامبی کیش

هتل زامبی کیش کجاست ؟

این قلعه وحشت از صبح تا شب و از حدود ساعت 11 صبح تا 11 شب برای شما مهیا می باشد. دسترسی به این هتل تازه تاسیس نیز آسان است و آدرس آن به این شرح می باشد : میدان آبشار- میکامال -طبقه سوم

خوب است بدانید که این هتل تمی شبیه به اتاق فرار دارد و از این رو اگر از تجربه های مشابه آن لذت برده اید در سفر خود به جزیره کیش از این مکان غافل نشوید و حتما به آن مراجعه کنید.

مدت زمان هتل زامبی کیش چقدر است ؟

همانطور که فوقا گفتیم این مجموعه از صبح تا شب باز می باشد اما به صورت سانس های مشخص شده گروه گروه افراد را می پذیرد. نباید فراموش کنید که مدت استفاده شما از فضای این قلعه کمتر از یک ساعت می باشد اما تجربه و نظرات مردمی نشان داده است که در همین مدت کوتاه شما می توانید تجربه کاملا متفاوت از اقامت خود در کیش داشته باشید و یک تفریح حسابی برای خود و همراهان خود در نظر بگیرید.

هتل زامبی کیش برای چه افرادی مناسب است ؟

مانند هر مکان دیگری که در آن ترس یکی از مولفه های اصلی آن است بدیهی می باشد که هتل زامبی کیش نیز پذیرا افراد واجد شرایط می باشد. اگر کودک زیر 12 سال دارید باید بدانید که نمی توانید او را در این سفر همراه خود داشته باشید. همچنین اگر از بیماری های قلبی رنج می برید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان در این برنامه شرکت نکنید چرا که قطعا برای سلامتی شما مضراتی به دنبال می آورد.

محدودیت نفرات هتل زامبی کیش چگونه است ؟

شرکت در این برنامه به صورت گروهی می باشد. در هر سانس 5 نفر می توانند پا به داخل این هتل بگذارند که از این رو شبیه به تجربه هایی مانند تونل وحشت و اتاق فرار می باشد. اگر تعداد شما کمتر یا بیشتر می باشد می توانید در تهیه این بلیط این امکان را برسی کنید و برای تهیه بلیط نیز کافیست از طریق لینکی که فوقا در اختیار شما قرار داده ایم اقدام نمایید.

فضای هتل زامبی کیش به چه صورت است ؟

ابتدا باید بگوییم که محیط این هتل کاملا تاریک است و به علت لو نرفتن داستان داخل قلعه عکس برداری و فیلم برداری ممنوع می باشد. اما فضای داخلی هتل زامبی کیش را می توانید تا حدودی از طریق تصاویر داخل این مطلب مشاهده کنید. این تصاویر توسط خود مجموعه تهیه شده است و قطعا تجربه حضور در آن کاملا متفاوت می باشد.

معرفی هتل زامبی کیش

نظرات مردمی در تجربه هتل زامبی کیش

در برسی نظرات مردمی در مراجعه به هتل زامبی کیش گفته می شود که اگر مسافر جزیره کیش می باشید دست کم یکبار به این مکان مراجعه کنید. گفته می شود که فضای این هتل به خوبی طراحی شده است و از این رو به خوبی می تواند تم این پارک را به شرکت کنندگان القا کند. همچنین ترکیب درست بازیگران و موسیقی محیط نیز استفاده از هتل زامبی کیش را برای مراجعه کنندگان بسیار لذت بخش تر کرده است و از این رو با توجه به این نظرات به شما شما پیشنهاد می کنیم که حداقل یکبار به این مکان مراجعه کنید.

چنانچه تجربه مراجعه به هتل زامبی کیش را داشته اید می توانید نظرات خود را در این قسمت و مطلب بیان کنید تا دیگران نیز از آن بهره ببرند و بهتر تصمیم بگیرند.

آیا بلیط هتل زامبی کیش نیاز به رزرو دارد ؟

بله ! مردم دیگر نیز مانند شما متوجه حضور چنین پارک جذابی در نزدیکی خود شده اند و از این رو بدیهی است که تنها شما خواستار خرید بلیط هتل زامبی کیش را ندارید. از این رو از پیش باید بلیط این هتل را خریداری کنید و برای ساعت خاصی آن را رزرو کنید. بدیهی است از آنجایی که بازیگران و محیط برای حضور شما آماده می شوند امکان کنسل کردن و پس گرفتن پول بلیط وجود ندارد و اگر به هر دلیلی در ساعت مقرر شده حضور پیدا نکنید امکان عودت مبلغ وجود ندارد.

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل به معرفی هتل زامبی کیش بپردازیم و عکس و تصاویر این تم پارک را (تا جایی که داستان لو نرود !) در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم از آن نهایت استفاده را برده باشید. در آخر اگر تمایل به خرید و رزرو بلیط این پارک را دارید کافیست از طریق لینک ابتدای این صفحه اقدام کنید تا با تخفیف به خریداری بلیط آن بپردازید.

همچنین امیدواریم که تجربه ای لذت بخش از هتل زامبی کیش داشته باشید.

کد خبر 735888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.