ناوگان اتوبوسرانی پنجشنبه آخر سال با تمام ظرفیت فعال است

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: ناوگان اتوبوسرانی، پنجشنبه آخر سال همچون سایر روزها، با تمام ظرفیت فعال است و به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

محمد حسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: چهار ایستگاه به صورت ویژه برای انتقال زائران اهل قبور به آرامستان، اختصاص داده شده است.

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی در پنجشنبه آخر سال همچون سایر روزها، با تمام ظرفیت فعال و به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: برای اولین‌بار به غیر از شبکه اصلی و جاری اتوبوسرانی در سطح شهر، چهار ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر (میدان شورا، میدان حافظیه، میدان امام حسین (ع) و شهرک علی بن ابیطالب (ع) برای انتقال زائران به آرامستان و بالعکس در نظر گرفته شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این چهار ایستگاه به آرامستان اراک برای شرکت در مراسم پنجشنبه آخر سال، مراجعه کنند.

ساده‌وند از پیش‌بینی ۱۵ دستگاه ون و پنج دستگاه میدل‌باس برای جابه‌جایی زائران اهل قبور در محوطه داخلی آرامستان خبر داد و تاکید کرد: افرادی که به هر دلیل، توان پیاده‌روی در محوطه آرامستان را ندارند، می‌توانند از این وسایل حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده به صورت رایگان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: پنجشنبه آخر سال ورود خودروهای شخصی به آرامستان اراک ممنوع است و این تصمیم با توجه به ازدحام جمعیت اتخاذ شده است، چرا که با ورود خودرو در عمل تردد در محوطه آرامستان دچار اختلال خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: از شهروندان درخواست می‌شود با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده توسط شهرداری، در مراسم پنجشنبه آخر سال شرکت کنند.

کد خبر 735884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.