آمادگی ۱۶۰ ایستگاه برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر استان فارس گفت: بر طبق مصوبه کمیته راهداری و حمل‌ونقل جاده ای مقرر شد با مشارکت امور عشایر و گروه‌های مردمی ۱۶۰ ایستگاه شادی به مردم در نوروز خدمات‌رسانی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌المل استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده، امروز_ چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت میهمانان نوروزی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای که معمولاً در ۳۰ کیلومتر مانده به مقصد با توجه به خستگی رانندگان بیشتر به وقوع می‌پیوندد، ۴۰ ایستگاه در مبادی ورودی استان برای خدمات‌رسانی به استقبال میهمانان نوروزی خواهند رفت.

وی بزرگترین چالش استان در ستاد خدمات سفر را بحث ترافیک و حمل‌ونقل جاده‌ای دانست و افزود: تلاش کردیم با همکاری امور عشایر و گروه‌های مردمی و ایجاد این ایستگاه‌ها در ۳۰ و ۶۰ کیلومتری ورودی شهرها ایمنی مردم بیش از پیش تأمین شود.

معاون استاندار تصریح کرد: معرفی آداب، سنن و صنایع دستی فارس، ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی، فروش محصولات عشایر، توزیع افطاری‌های ساده، برپایی نماز جماعت از برنامه‌های این ایستگاه‌هاست.

فرخ‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مناسبت‌های مختلفی در سال موجب جذب گردشگر به استان می‌شود و ستاد خدمات سفر به صورت دائمی فعال است، نیازمند احداث سکوهایی برای خدمت‌رسانی دائم به مردم هستیم که برق و تابلو راهنما و امکانات برای آن فراهم باشد و عشایر عزیز و موکب‌داران برای هر مناسبت با مشکل زیرساختی مواجه نشوند و این سکوها به کمک دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان می‌تواند ایجاد شود، از این‌رو تلاش کردیم با همکاری شوراهای استان، این زیرساخت‌ها فراهم شود.

کد خبر 735836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.