اجرای زیرساخت‌ها در سایت‌های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: اجرای زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن این استان شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ علیرضا عباس‌زاده با بیان این که اجرای زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن این استان شتاب می‌گیرد، از نتایج جلسه پیگیری منابع ریالی مورد نیاز خدمات روبنایی و زیربنایی نهضت ملی مسکن استان و دیدار با عضو هیئت عامل صندوق ملی مسکن گفت.

وی در این جلسه گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته و پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان خراسان‌جنوبی ارائه کرد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر رتبه نخست این استان در همه مراحل ثبت‌نام تا ساخت واحدهای مسکونی این طرح، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از این واحدها تا شهریور سال‌جاری به مردم تحویل شده است و آنها آماده سکونت می‌شوند.

وی با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر تأمین و اجرای به‌موقع زیرساخت‌ها در سایت‌های نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: تأمین به‌موقع منابع مالی جهت اجرای هر چه سریع‌تر
زیرساخت‌ها به ویژه آب و برق و نیز خدمات روبنایی در سایت‌ها ضروری است.

عباس‌زاده متذکر شد: تعلل در تأمین اعتبارات مورد نیاز، روند اجرای پروژه‌های زیرساختی و روبنایی را متأثر ساخته است و تجربه مسکن مهر را تکرار می‌کند.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان، قرارا ست که آب، برق، گاز و نیز فضاهای آموزشی و مساجد در سایت‌های نهضت ملی مسکن قبل از سکونت افراد تأمین شود.

شایان سپهر عضو هیئت عامل صندوق ملی مسکن هم در این جلسه عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن، وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن آمادگی لازم جهت تأمین یک سوم منابع مورد نیاز سایت‌ها را دارد.

به گزارش ایمنا، با تزریق این اعتبار روند اجرای زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن استان شتاب می‌گیرد.

کد خبر 735827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.