سرخابی‌ها نقطه مقابل یکدیگرند

کارشناسان فوتبال کشورمان گفت: استقلال و پرسپولیس دو نقطه مقابل یکدیگر هستند، چراکه آبی‌ها در خط دفاع عملکرد مطلوبی دارند و شاگردان اوسمار ویرا نیز در فاز هجومی عملکرد قابل توجه‌تری دارند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شهرآورد پایتخت اظهار کرد: شهرآورد همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده است، به‌ویژه که در این تقابل هواداران حضور دارند. بی‌شک رویارویی سرخابی‌ها امروز از هیجان و حساسیت بیشتری برخوردار خواهد بود، چراکه هر دو تیم در بالای جدول رقابت‌ها حضور دارند و از نظر من بازی زیبایی خواهد بود.

وی افزود: استقلال در این فصل قصد دارد با کمترین گل به پیروزی برسد و این یک تفکر حرفه‌ای است. قرمزپوشان نیز با وجود اینکه در برخی از بازی‌ها با مشکل مواجه شدند، اما بالاخره خود را پیدا کردند و به شرایط مطلوبی رسیدند. از نظر من هر دو تیم شرایط ایده‌آلی دارند.

عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات مطلوب بود

نورمحمدی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تصریح کرد: از نظر من بازگشت عیسی آل‌کثیر اتفاق خوشایندی بود که در نقل و انتقالات رقم خورد؛ چراکه قرمزپوشان در این نقطه ضعف داشتند. از سوی دیگر بازیکنان خارجی این تیم کیفیت لازم را دارند. با توجه به اینکه در نیم‌فصل خرید بازیکن دشوار است، اما پرسپولیس به خوبی توانست مهره‌های مدنظر و با کیفیت خود را به خدمت بگیرد. به‌طور کلی پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد مثبتی داشته است‌.

وی ادامه داد: استقلال نیز بر اساس تفکرات خود دست به خرید بازیکن زد. جواد نکونام روی جذب بازیکن حساسیت بسیاری به خرج می‌دهد و از نظر من در حال حاضر این تیم شرایط خوبی دارد. بی‌شک حضور بازیکنان خارجی می‌تواند در تغییر نتیجه شهرآورد تأثیرگذار باشد.

سرخابی‌ها نقطه مقابل یکدیگرند

باید به بازیکنان سپاهان فرصت داد

کارشناس فوتبال کشورمان پیرامون عملکرد طلایی‌پوشان بیان کرد: سپاهان تیم بزرگی به‌شمار می‌رود و در مقطعی با مشکل مواجه شده است. بدون تردید طلایی‌پوشان در ادامه فصل به شرایط آرمانی خود بازمی‌گردند. سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است که بدون دلیل دست به خرید بازیکن نمی‌زند و با توجه به اینکه مربی با تجربه‌ای را در اختیار دارد، نفرات جذب شده بر اساس برنامه‌ریزی وی خریداری شده‌اند و باید به آن‌ها فرصت داده شود.

وی یادآور شد: استقلال و پرسپولیس دو نقطه مقابل یکدیگر هستند، چراکه آبی‌ها در خط دفاع عملکرد مطلوبی دارند و شاگردان اوسمار ویرا نیز در فاز هجومی عملکرد قابل توجه‌تری دارند؛ VAR تأثیر بسیاری در شهرآورد امروز خواهد داشت.

سرخابی‌ها نقطه مقابل یکدیگرند

کد خبر 735806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.