شمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری در کرمانشاه به ۱۱۳ نفر رسید

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد مصدومین چهارشنبه سوری در کرمانشاه به ۱۱۳ نفر رسید.

مسعود قلعه سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه به افزایش شمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری، اظهار کرد: تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه تا ساعت ۲۳ امشب به ۱۱۳ نفر رسید.

وی افزود: از این ۱۱۳ مصدوم کرمانشاهی سه نفر درمان سرپایی، ۲۰ نفر بستری، ۴۶ نفر آسیب چشمی، هفت نفر قطع عضو شدند که پنج نفر در کرمانشاه و دو نفر در سرپل ذهاب و پاوه بودند و در مجموع نیز تاکنون ۸۲ نفر از این آمار ترخیص شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بیشترین آسیب ناشی از وقایع چهارشنبه سوری از ناحیه چشم بوده، تصریح کرد: علاوه بر آن تعدادی از این مصدومان نیز دچار سوختگی شدید و آسیب به اندام‌ها شده‌اند که تحت مراقبت‌های درمانی و پزشکی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه حوادث چهار شنبه سوری در استان کرمانشاه گفت: تا کنون هیچ فوتی نداشتیم از ۱۱۳ نفر مصدوم شده در کرمانشاه ۹۶ نفر آقا و ۱۶ نفر خانم بودند.

وی در پایان با توصیه‌هایی در راستای دوری از مواد محترقه، گفت: با توجه به اینکه مصدومان بیشتر از گروه سنی نوجوانان هستند خانواده‌ها با رعایت نکات ایمنی و مراقبت از فرزندان خود از بروز حوادث ناگوار خودداری کنند.

کد خبر 735714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.