شمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری در کرمانشاه به ۷۳ نفر رسید

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه شمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری در کرمانشاه به ۷۳ نفر رسید، گفت: ۲ نفر قطع عضو شدند

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه سفیدی شامگاه _سه شنبه بیست و سوم اسفند _ در جمع خبرنگاران به افزایش شمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری، اظهار کرد: تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه تا ساعت ۲۱ امشب به ۷۳ نفر رسید.

وی افزود: از این ۷۳ مصدوم کرمانشاهی سه نفر درمان سرپایی، ۱۷ نفر بستری، ۱۶ نفر آسیب چشمی، ۲ نفر قطع عضو شدند و در نهایت ۵۳ نفر میز از این آمار ترخیص شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی از این مصدومان هم دچار سوختگی شدید و هم آسیب به اندام‌ها شده‌اند که در تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه حوادث چهار شنبه سوری در استان کرمانشاه تا کنون هیچ فوتی نداشته، خاطر نشان کرد: از ۷۳ مصدوم کرمانشاهی در حادثه چهارشنبه سوری ۶۴ نفر آقا و ۹ نفر خانم بودند.

قلعه سفیدی بیان کرد: با توجه به اینکه مصدومان بیشتر از گروه سنی نوجوانان هستند خانواده‌ها با رعایت نکات ایمنی و مراقبت از فرزندان خود از بروز حوادث ناگوار خودداری کنند.

کد خبر 735703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.