مصدومیت ۲۸ زنجانی در اثر انفجار مواد محترقه

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در استان زنجان گفت: تا این لحظه ۲۸ نفر در اثر انفجار مواد محترقه مجروح شدند.

داریوش تقیلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه متأسفانه علی‌رغم تأکیدات تعداد مصدومین چهارشنبه امسال به ۲۸ نفر رسیده است، اظهار کرد: از این تعداد مصدومین ۱۶ نفر برای شهر زنجان هستند.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۶۴ پایگاه اورژانس در سطح استان زنجان وجود دارد تصریح کرد: همه پایگاه‌ها فعال و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر آماده‌باش بودن پایگاه‌ها ۵ دستگاه آمبولانس نیز در نقاط شلوغ شهر زنجان مستقر هستند ادامه داد: شهروندان در صورت آسیب دیدن با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند تا کادر درمانی اورژانس در کمترین زمان ممکن بر بالین فرد آسیب دیده برسند.

تقی لو ادامه داد: برای ارائه خدمت بهتر، مطلوب‌تر و در کمترین زمان ممکن برای سانحه دیدگان چهارشنبه آخر سال بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی زنجان و حضرت ولیعصر (عج) به عنوان بیمارستان‌های مرکزی حوادث تروما، برای پذیرش و درمان افراد سانحه دیده در این روز تعیین شده است.

رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه همه اقدامات صفر تا ۱۰۰ با استقرار پزشک متخصص و آنکال و همچنین اتاق عمل فعال، جراحی و همه خدمات چشم، سوختگی و ارتوپد و موارد و مراجعات ضروری انجام می‌شود، گفت: امسال علاوه بر بیمارستان ولیعصر زنجان، خدمات مربوط به حوادث چشم در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی الغدیر و امدادی ابهر نیز ارائه می‌شود.

کد خبر 735678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.