رونمایی از نرم‌افزار جمع‌آوری و تفکیک پسماند از مبدا در اردبیل

شهردار اردبیل از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند و ضایعات خشک از مبدا خبر داد و گفت: نرم‌افزار مربوطه با عنوان آرتا زیست رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری شامگاه _سه‌شنبه بیست و دوم اسفند_ در آئین آغاز اجرای طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند و ضایعات خشک از مبدا در مجتمع فرهنگی بانوان اردبیل، اظهار کرد: پس از سال‌ها بلاتکلیفی، طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند از مبدا در اردبیل توسط شهرداری و بخش خصوصی آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این طرح در شهر اردبیل از ترویج زباله‌گردی جلوگیری شده و به تدریج زباله‌گردها و وانت‌چی‌های جمع‌آوری پسماند ساماندهی خواهند شد.

شهردار اردبیل تاکید کرد: عوامل شرکت مجری طرح تفکیک زباله از مبدا به درب منازل مردم مراجعه کرده و پس از دریافت زباله‌ها برنامه‌های خود را برای بازیافت پسماند انجام خواهند داد و شرکت در قبال دریافت پسماند موظف است هزینه آن را به مردم پرداخت کند.

صفری گفت: محلی نیز برای جمع‌آوری ضایعات در داخل شهر پیش‌بینی شده که در حال اخذ سند مالکیت آن هستیم که در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین گرمخانه شهرداری نیز در راستای حمایت از بی سر پناهان در سال آتی افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل به در حال احداث بودن پل میدان بسیج این شهر اشاره کرد و گفت: احداث این پل با هشت کیلومتر امتداد ظرف ۱۵ ماه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه رکورد ساخت پل را خواهد شکست، کار اجرایی و عملیاتی این طرح عمرانی بزرگ با سرعت و طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

کد خبر 735668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.