ظرفیت پارکینگ‌های شهر اصفهان را در نرم‌افزارهای «اصفهان من» و «نشان» ببینید

مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: طی هماهنگی با نرم‌افزارهای «اصفهان من» و «نشان» ظرفیت پارکینگ‌ها در آن‌ها نشان داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه هماهنگی‌های نهایی اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ به تعداد پارکینگ‌های مرکز شهر اضافه می‌شود که یکی از آن‌ها پارکینگ کوچه بیت‌الحسین (ع) تحت عنوان پارکینگ میدان است و با مشارکت بخش خصوصی بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه زمین‌های بایر در ایام عید به‌عنوان پارکینگ‌های موقت به ظرفیت اضافه می‌شوند، افزود: طی هماهنگی با نرم‌افزارهای «اصفهان من» و «نشان» ظرفیت پارکینگ‌ها در آن‌ها نشان داده می‌شود.

مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت حمل‌ونقل همگانی تصریح کرد: سال جاری سومین سالی است که مترو در ایام نوروز از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ خدمت‌رسانی می‌کند.

حق‌شناس با بیان اینکه در ایام نوروز خط اتوبوس گردشگری فعال است، گفت: این اتوبوس‌ها در سطح شهر گردشگران را جابه‌جا می‌کنند، همچنین اماکن گردشگری توسط مانیتور در میان اتوبوس نمایش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: جلسات مستمر با پلیس برای مدیریت شرایط بحرانی و تصمیم‌گیری وضعیت خیابان‌ها بر اساس شرایط ترافیک انجام می‌شود.

کد خبر 735630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.