بیش از ۸ هزار نفر، تحت پوشش طرح‌های ایمنی قرار گرفتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۸۱۹۴ نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش طرح‌های ایمنی راکبین ادوات کشاورزی، وانت‌بار، موتورسواران، دانش‌آموزان  و عابرین پیاده قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت طرح آموزش ایمنی به کاربران جاده‌ای اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۸۱۹۴ نفر از راکبین ادوات کشاورزی، وانت بار، موتورسواران، دانش‌آموزان و عابران پیاده آموزش‌های لازم در خصوص تردد ایمن را فرا گرفتند.

وی افزود: عابران پیاده با ۲۳۱۸ نفر و رانندگان ادوات کشاورزی با ۱۸۲۷ نفر بیشترین میزان نفرات آموزش دیده با موضوعات ایمنی جاده‌ای را شامل می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی، بیش از ۲۵۲۷ عدد وسیله نقلیه سنگین در پایانه سیمان بار و پایانه بار استان با نصب برچسب و شبرنگ جهت ترددهای شبانه آشکارسازی شدند.

دست‌نشان ادامه داد: همچنین در این مدت باهدف آشکارسازی و ارائه تجهیزات ایمنی رانندگان علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی، ۶ هزار و ۹۰۴ نفر از رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار و راکبین موتور سیکلت نسبت به نصب شبرنگ برای آشکارسازی اقدام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: جهت ایمن سازی راکبین موتور سیکلت نیز تعداد ۲۷۳۴ کلاه ایمنی در بین راکبین آن توزیع شده است.

کد خبر 735620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.