۸ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در ارومیه اصلاح و رفع خطر شد

فرماندار شهرستان ارومیه از رفع خطر بیش از ۸ نقطه حادثه خیز درون شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامحسین عماری امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان ارومیه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به ایام پایانی سال و ترافیک موجود در معابر سطح شهر ارومیه بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و رفع تمامی نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری احصا شده شهرستان تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دخیل در امر رفع مشکلات ترافیکی و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز افزود: امیدوارم در سایه این هماهنگی‌ها و اهتمام جدی در اجرای مصوبات کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و شورای ترافیک استان، از مشکلات ناشی از حجم ترافیک و تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی کاسته شود.

فرماندار شهرستان ارومیه از رفع خطر بیش از ۸ نقطه حادثه خیز درون شهری خبر داد و گفت: برطرف ساختن تمامی این نقاط چه درون شهری و چه برون شهری باید در اولویت قرار داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه هم چنین اقدامات ادارات مرتبط درخصوص مشکلات ترافیکی محور ارومیه به تبریز بررسی شد و طرح توسعه زیر گذر امام علی (ع) و سطوح آن به تصویب رسید؛ با اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات ترافیکی محور شمال به جنوب شهر ارومیه حل خواهد شد.

کد خبر 735616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.