ضرورت برخورد جدی با هرگونه سد معبر در حریم شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز قرار گرفته‌ایم، از این رو شهرداری ارومیه شهر را از هرگونه نخاله، ضایعات و سد معبر در داخل محدوده شهر و حریم شهری پاکیزه و ساماندهی و از معضلات مذکور جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در دویست و پنجاه و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: تصمیمات مهمی از سوی شورا و کمیسیون خدمات شهری در راستای استقبال پرشکوه و در شأن مردم شریف ارومیه از ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ گرفته شده که شهرداری نیز باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز قرار گرفته‌ایم، از این رو شهرداری ارومیه و معاونت خدمات شهری با همکاری اداره کل راهداری، شهر را از هرگونه نخاله، ضایعات و سد معبر در داخل محدوده شهر و حریم شهری ساماندهی و از معضلات مذکور جلوگیری کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: گل‌کاری تمامی بلوارهای معابر شهری، پارک‌های داخلی شهر و جنگلی و بلوارهای ورودی شهر، ترمیم جداول با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز از سوی شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام می‌شود.

منافی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بع به‌سازی و تکمیل نواقص اقلام مبلمان شهری نسبت به سال‌های قبل توجه بیشتری شود، ادامه داد: توجه به نمادهای شهری، زیباسازی و به‌سازی پارک‌های شهر اعم از روشنایی و پاک‌سازی و نیز تجهیز سرویس‌های بهداشتی داخل بوستان‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، پاک‌سازی تمامی قطعه زمین‌های خالی از هرگونه نخاله از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری انجام و طبق شیوه نامه خدمات شهری برخورد شود.

منافی یادآور شد: طبق پیگیری‌های به عمل آمده حفظ و آمادگی کامل تمامی امکانات شهرداری به ویژه آماده‌باش شبانه‌روزی نیروهای زحمتکش آتش نشانی با توجه به چهارشنبه آخر سال و مقابله با هرگونه حادثه در دستور کار قرار دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به برخورد قانونی با تابلوهای غیر مجاز سطح شهری که موجب برهم زدن منظر شهری می‌شوند، خاطرنشان کرد: جلوگیری، ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی که موجب برهم زدن منظر شهری می‌شوند در اولویت کاری معاونت‌های خدمات شهری مناطق پنجگانه شهری قرار بگیرد.

کد خبر 735613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.