کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۱۷۸ نفر در این رابطه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تاکید بر اینکه اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگه‌داری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به قوانین جزایی مرتبط با چهارشنبه آخر سال افزود: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشنبه سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا پانزدهم فروردین سال ۱۴۰۳ در بازداشت خواهند بود.

ملکی با اشاره به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: خودرو آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ توقیف خواهد شد.

وی اعلام کرد: در استان گیلان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه و آتش‌زا غیرمجاز و ۲۴۱ کیلوگرم مواد محترقه و آتش‌زا پرخطر در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال کشف و ۱۷۸ نفر در این رابطه نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با توزیع‌کنندگان، فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی برخورد و مقابله می‌کند، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 735608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.