ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید احسان عسکری، امروز _سه‌شنبه، بیست‌ودوم اسفند_ در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سهم عمده‌ای از برنامه‌های اشتغال‌زایی استان به کمیته امداد واگذار شده و تعهد شغلی این نهاد حمایتی در سال‌جاری هفت هزار و ۱۰۴ فرصت شغلی است.

وی افزود: از میزان تعهد اشتغال کمیته امداد استان، چهار هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی محقق شده که ۶۳ درصد از آن سهم اشتغال کمیته امداد در سال‌جاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این میزان، سهم کمیته امداد استان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده است که باید محقق شود.

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های متولی اشتغال جهت دست‌یابی به این هدف هستیم، خاطرنشان کرد: بنابراین به بانک‌ها توصیه می‌کنیم که تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه امداد را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: برخی عملکردها در زمینه جذب این میزان اعتبار خوب و رضایت‌بخش بوده و بخشی دیگر قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بیش از هر استان دیگری نیازمند جذب این میزان تسهیلات و اعتبارات هستیم، افزود: با وجود آمار بالای بیکاری در استان نسبت به جمعیت، می‌طلبد که در زمینه جذب اعتبارات تلاش بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 735595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.