آماده‌باش تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی کرمان در چهارشنبه‌سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال، از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، ابراهیم بابایی اظهار کرد: به‌خاطر تلاش‌های سازمان‌های امدادرسان به‌ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در زمینه آموزش‌های شهروندی و دانش‌آموزان در سال گذشته، کرمان به‌عنوان ایمن‌ترین کلان‌شهر کشور در چهارشنبه پایان سال معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در چهارشنبه آخر سال، از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند و در منازل شخصی آتش روشن نکنند و افزود: با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب‌پذیر در این خصوص نوجوانان و کودکان هستند، لازم است والدین بر رفتار فرزندان خود به‌ویژه در شب چهارشنبه‌سوری و حتی روزهای قبل از آن نظارت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی کرمان از ابتدای سال ١۴٠٢ در مهدهای کودک و مدارس فعالیت آموزشی داشت و در زمینه آموزش‌های شهروندی و همچنین ارتقای فرهنگ ایمنی جامعه از طریق مطبوعات، فضای مجازی، صداوسیما و دیگر رسانه‌ها اقدام کرده است.

وی با اشاره به اقدام این سازمان در راه‌اندازی پویش «چهارشنبه‌سوری ایمن در کنار خانواده» با همراهی اداره‌کل آموزش و پرورش و اورژانس کرمان، اضافه کرد: با توجه به آموزش‌های ارائه شده در خصوص چهارشنبه آخر سال یک‌سری اقدامات پیشگیرانه و کارهای مقابله‌ای انجام شده است.

بابایی بیان کرد: برای چهارشنبه آخر سال، آموزش‌های لازم و خاص برای شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها و پیام‌های آموزشی و هشداردهنده در طول سال منتشر شد و هم‌اکنون نیز آتش‌نشانان در ١٠ ایستگاه آتش‌نشانی در حال آماده‌باش هستند.

کد خبر 735580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.