تقدیر از ۱۹۲ مددجو در اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآن باران وحی

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: مراسم اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره جشنواره قرآنی‌ «باران وحی» ویژه مددجویان خراسان‌جنوبی با قدردانی از ۱۹۲ نفر از برترین‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جمشید سورگی، امروز_سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مراسم از ۱۹۲ نفر از برگزیدگان رشته‌های مختلف بانوان و آقایان در سه سطح زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با اهدای لوح تقدیر و پرداخت هدایای نقدی در مجموع به مبلغ ۲۸۵ میلیون تومان قدردانی شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای قرآنی مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی آن‌ها بیان کرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به شرکت ۱۰۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در جشنواره فرهنگی هنری باران وحی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۱۵ رشته در سطح استان به صورت غیرحضوری و فقط در رشته حفظ به صورت حضوری برگزار شد که مراحل شناسایی استعدادها و ثبت‌نام مددجویان از اواخر خرداد آغاز شد و پس از آن، آثار رشته‌های آوایی و هنری در سامانه بارگذاری و توسط اساتید و داوران استانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ارتقای نشاط معنوی و ایجاد انگیزه، رقابت و اعتماد به نفس، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای قرآنی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی و هنری آنها را از اهداف این جشنواره دانست.

سورگی گفت: این جشنواره در سه مقطع سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک خواهران و برادران برگزار شد که نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم، اذان، مداحی، دعاخوانی، فهم قرآن، دعاخوانی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی برگزار شد.

کد خبر 735578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.