ممنوعیت اثاث‌کشی منزل در ایام نوروز بدون داشتن مجوز

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: کسانی که قصد اثاث‌کشی و جابه‌جایی وسایل در ایام نوروز را دارند، باید از کلانتری محل مجوز لازم را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی کرمی امروز_ سه شنبه بیست و دوم اسفند_ در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به آمادگی پلیس آگاهی در ایام نوروز اظهار کرد: کنترل سرقت در ایام تعطیلات نوروز از اولویت پلیس خواهد بود.

وی با اشاره به تعامل صورت گرفته با امور زندان‌ها و دستگاه قضائی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، مرخصی تمام سارقین حرفه‌ای و سابقه‌دار لغو می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش گشت‌ها در خصوص کنترل سرقت در محلات، تصریح کرد: در این ایام سه گشت فعال در سطح شهر کرمانشاه به‌صورت آشکار تردد خواهد داشت و در محل‌هایی که احتمال سرقت آن بالاست گشت‌های نامحسوس مستقر خواهند شد.

کرمی با بیان اینکه رسیدگی به سرقت‌های احتمالی صورت گرفته از مسافران نوروزی در اولویت بررسی فراجا قرار می‌گیرد، ادامه داد: در ایام نوروز هرکسی که قصد اثاث‌کشی منزل را دارد باید از کلانتری محل مجوز تردد بگیرد، در غیر این صورت جابه‌جایی وسایل و اثاث‌کشی ممنوع است.

وی اشاره به تلاقی زیبای نوروز و ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: پلیس پای‌کار است تا مردم بتوانند در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با آرامش به عبادات و مراسم خود برسند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه همکاری مردم را لازمه پیشگیری و رسیدگی به جرایم عنوان کرد و گفت: پلیس آگاهی استان کرمانشاه از طریق سامانه ۱۳۰ در کنار سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌ها و جرایم حوزه پلیس آگاهی خواهد بود.

کد خبر 735573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.