تاکنون ۱۲ مصدوم حوادث چهارشنبه‌سوری در کرمانشاه داشته‌ایم

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری از اول اسفند تا به امروز را ۱۲ مورد (۱۱ مرد و یک زن) اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب مربوط به گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال و از ناحیه، دست، پا و صورت گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی امروز _سه شنبه بیست و دوم اسفند _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده‌باش اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی در چهارشنبه‌سوری، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که اتفاق و حادثه‌ای پیش نیاید، اما خیلی از افراد فکر می‌نند حادثه فقط برای دیگران است.

وی با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری سال ۱۴۰۲، افزود: ۱۷۶ مورد مصدوم داشتیم که ۷۳ مورد از این تعداد آسیب به چشم بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: آمار سال ۱۴۰۲ در مقایسه سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش داشت.

قلعه‌سفیدی آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری از اول اسفندماه تا به امروز را ۱۲ مورد (۱۱ مرد و یک زن) اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب مربوط به گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال به دست، پا و صورت گزارش شده است.

وی کرمانشاه را با پنج مصدوم و اسلام آباد غرب را با سه مصدوم به عنوان شهرهایی با بیشترین آمار آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه‌سوری استان معرفی و تاکید کرد: از همه شهروندان به ویژه جوان‌ها تقاضا می‌شود که نکات ایمنی را در چهارشنبه‌سوری رعایت کنند و از پرتاب کردن مواد آتش‌بازی (منفجره و محترقه) به طرف افراد دیگر اکیداً خودداری کنند.

کد خبر 735571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.