سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی از ۴ نقطه شهر در در پنجشنبه آخر سال

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: برای اولین‌بار در پنج‌شنبه آخر سال سرویس‌دهی از چهار نقطه شهر به آرامستان اراک با اتوبوس انجام می‌شود.

محمد حسین ساده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال، از مبدا میدان حافظیه و میدان شورا و میدان امام حسین و چهار راه کوی علی ابن ابیطالب (ع) مستقیماً به مقصد آرامستان و بالعکس از اتوبوس استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آخرین پنج شنبه سال تردد خودروهای شخصی به داخل آرامستان ممنوع است، شهروندان می‌توانند برای زیارت اهل قبور از مبدا میدان حافظیه و میدان شورا و میدان امام حسین (ع) و چهار راه کوی علی ابن ابیطالب (ع) مستقیماً به مقصد آرامستان و بالعکس از اتوبوس استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: برای اولین‌بار در پنج شنبه آخر سال از چهار نقطه شهر، به آرامستان اراک سرویس دهی با اتوبوس انجام می‌شود.

ساده‌وند با بیان اینکه در سنوات گذشته تنها از میدان شورا امکان سرویس دهی وجود داشت و امسال برای اولین بار از چهار نقطه شهر سرویس دهی انجام می‌شود ادامه داد: امید می‌رود شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، عوامل شهرداری اراک را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

وی تاکید کرد: تعداد بیست دستگاه خودروی ون و میدل باس برای تردد داخل آرامستان در نظر گرفته شده که خدماتشان کاملاً رایگان بوده و امید است موجب راحتی و آسایش شهروندان در زیارت اهل قبور شود.

کد خبر 735569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.