آمادگی ۶۴ اکیپ راهداری سیستان و بلوچستان برای استقبال از نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶۴ اکیپ راهداری استان در طرح نوروزی در سطح جاده‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در راستای تأمین ایمنی مسافرت‌ها در ایام تعطیلات نوروزی، ۲۰۹ نفر نیروی راهدار در قالب ۶۴ اکیپ و با ۲۰۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح نوروزی در استان از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و در این ایام، ۱۵ راهدارخانه، آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را دارند.

کُرد با اشاره به اینکه این اداره‌کل از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا خدمت‌رسانی کاملی را در ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی، طی ایام طرح نوروزی داشته باشد، یادآور شد: امیدواریم رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی از بروز تصادفات جاده‌ای پیشگیری کنند و سفری امن و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران استان می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ در تماس باشند و یا از طریق سایت www.۱۴۱.ir از وضعیت مسیر باخبر شوند.

کد خبر 735560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.