منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب ۲ تلاش کنند

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس بر لزوم پیگیری جدی طرح شرب اصفهان یا گلاب ۲ تاکید کرد و گفت: منتخبان مردم باید همه انرژی خود را برای احیای طرح بهشت‌آباد بگذارند که یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده است.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اقتصاد مردم و رفع تحریم‌ها را از جمله اولویت‌های مجلس دوازدهم دانست و اظهار کرد: منتخبان مردم باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند و خواسته‌های آن‌ها را در نظر داشته باشند و خواسته‌های بحق مردم را به حاکمیت منتقل کنند.

وی افزود: ممکن است گروه خاصی به بعضی از نمایندگان رأی داده باشند، اما آن‌ها باید در نظر داشته باشند که نماینده همه گروه‌های جامعه خواهند بود.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت‌های نمایندگان منتخب مردم اصفهان ابراز کرد: هیچ اولویتی بالاتر از مسائل زیست محیطی از جمله آب زاینده رود و آلودگی هوای برای اصفهان مطرح نیست و توصیه می‌شود که تمام نمایندگان استان با وحدت برای حل این مشکلات متمرکز شوند.

منتخبان مردم برای احیای بهشت‌آباد و گلاب ۲ تلاش کنند

وی اضافه کرد: استان اصفهان از دو جهت بسیار آسیب‌پذیر است یکی اینکه در غرب اصفهان زاینده‌رود از دست می‌رود و طرح‌های اصلی نیمه‌تمام که می‌توانند زاینده‌رود را نجات دهند، تعطیل شده‌اند؛ منتخبان مردم باید همه انرژی خود را برای احیای طرح بهشت‌آباد بگذارند که یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده است.

عابدی بر لزوم پیگیری جدی طرح شرب اصفهان یا گلاب ۲ تاکید کرد و گفت: در خصوص آلودگی هوا باید گفت که اگر امکان انتقال صنایع از اصفهان وجود ندارد، می‌توان از توسعه صنایع در غرب و نیز معادن گچ در شرق اصفهان جلوگیری کرد.

وی با اشاره به کشت درختان تاغ در سجزی در راستای بیابان‌زدایی در اصفهان افزود: این درختان مانع ورود ریزگردها به فرودگاه می‌شوند، اما باید برای جلوگیری از پیشرفت کویر برنامه استانی مدون شود و همین موضوع نیز می‌تواند از اولویت‌های منتخبان مردم اصفهان در مجلس باشد.

اهمیت فعالیت در کمیسیون‌های کشاورزی، صنایع و انرژی برای اصفهان

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود منتخبان مجلس یازدهم به کمیسیون‌های مجلس ابراز کرد: آ نمایندگانی که دل در گرو زاینده‌رود دارند باید به کمیسیون کشاورزی بروند و از ورود به کمیسیون‌های لوکس و بی‌ارتباط با مسائل زیست‌محیطی اصفهان اجتناب کنند.

وی همچنین کمیسیون‌های انرژی و صنایع را از جمله کمیسیون‌هایی دانست که لازم است منتخبان مردم اصفهان به آن‌ها ورود کنند و گفت: نمایندگان مردم لازم است در مباحث مربوط به اقتصاد کلان و آزادی‌های اجتماعی بیشتر دقت کنند تا با ایجاد برخی طرح‌ها موجبات دلخوری مردم و فاصله گرفتن آن‌ها از حاکمیت را فراهم نکنند و تلاش کنند پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت باشند.

کد خبر 735554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.