ائمه جمعه با ظرافت و دقت نظر از بروز چالش‌های اجتماعی جلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ائمه جمعه با ظرافت و دقت نظر از بروز چالش‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان سمنان اظهار کرد: ائمه جمعه با ظرافت و دقت نظر از بروز چالش‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

وی در ادامه خواستار تحرک بیش از پیش ائمه جمعه در باب رسیدگی به امور مساجد شد و افزود: رفع چالش‌ها و دغدغه‌های ائمه جماعات و نمازگزاران و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی مساجد در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مبلغان مذهبی باید به لحاظ محتوایی مورد توجه ائمه جمعه قرار گیرند، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی منابر و تریبون‌ها به ویژه در ایام خاص نظیر ماه مبارک رمضان و ماه محرم یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

مطیعی با تاکید بر وحدت ائمه جمعه با نمایندگان قوای سه‌گانه به ویژه نمایندگان دولت، تصریح کرد: ائمه جمعه باید در مواقع بروز چالش یا اختلاف، نقش پدری و البته مؤثر خود را به بهترین شکل ایفا کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت‌: جمع بین این دو مناسبت نیازمند هنر، ظرافت و دقت نظر بالایی است، از این رو ائمه جمعه باید تمام تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند تا از بروز چالش‌های اجتماعی پیشگیری شود.

وی در پایان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، افزود: امیدواریم خداوند متعال توفیق بهره‌مندی از ماه مبارک و سراسر معنویت رمضان را به همه ما عطا فرماید.

کد خبر 735515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.