تماشای رایگان دیدار تراکتور و هوادار در تبریز

تماشای دیدار دو تیم تراکتور با هوادار تهران در استادیوم یادگار امام تبریز رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و هوادار تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۰۰ فردا _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

قرمزپوشان تبریزی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان متوقف شدند و هوادار تهران در دیداری دراماتیک برابر ذوب‌آهن اصفهان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. تراکتور که برای بقا در کورس قهرمانی می‌جنگد، تمام امتیازات این مسابقه را می‌خواهد و در سمت مقابل بنفش‌پوشان نیز برای حفظ روند رو به رشدشان به دنبال کسب حداکثر امتیاز از این دیدار هستند.

باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرده است در پی درگذشت همسر مالک باشگاه تراکتور، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه، حضور هواداران در این بازی رایگان اعلام شده است.

هواداران تراکتور از امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ با ثبت کد ملی و بدون پرداخت هزینه در سامانه بلیت‌فروشی باشگاه https://ticket.tractor-club.com بلیت رایگان تهیه کنند.

تراکتور با ۳۲ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارد. پیروزی در این مسابقه تنها راهکار حفظ جایگاه تی‌تی‌ها در جدول است. باخت در این دیدار ممکن است تراکتور را تا رده ششم پایین بیاورد.

هوادار با ۱۹ امتیاز تیم یازدهم جدول است. غلبه بر تراکتور، بنفش‌پوشان را به رتبه دهم می‌رساند. هوادار در صورت باخت در این بازی تا رده سیزدهم سقوط می‌کند.

هر دو تقابل اخیر تراکتور و هوادار با برتری یک بر صفر تی‌تی‌ها به پایان رسیده است.

کد خبر 735498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.