برپایی نمایشگاه در ۷ نقطه شهر گرگان / «چهارشنبه بازار» همه‌روزه دایر است

معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در روزهای پایانی سال نمایشگاه‌هایی در هفت نقطه شهر گرگان برای سهولت خرید شهروندان برپا شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار کرد: در روزهای پایانی سال نمایشگاه‌هایی در هفت نقطه شهر گرگان برای سهولت خرید شهروندان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف ساماندهی دست‌فروشان معابر اصلی و شلوغ شهر مانند خیایان امام این جاده شده‌اند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه «گرگان شهر پاکیزه» شعار این سازمان است، بیان کرد: در تلاش هستیم تا با ساماندهی دست‌فروشان، مرمت آسفالت و نظافت خیابان‌های سطح شهر گرگان این شعار را محقق کنیم.

وی یادآور شد: دو بازارچه در معبر اصلی شهر یعنی خیابان امان خمینی برپا شده که یکی از آنها مخصوص تره بار بوده و شهروندان می‌توانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گفته سالاری، بازارچه‌ای برای زنان سرپرست خانوار واقع در پارکینگ عدالت ۱۷ برپا و همچنین برای ساماندهی فروشندگان وانتی در جاده گرگان آق‌قلا محلی تعیین شده است.

وی ادامه داد: این بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها تا بیست‌وهشتم اسفند سال جاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند و شهروندان برای تهیه مایحتاج خود می‌توانند به این اماکن مراجعه کنند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه «چهارشنبه بازار» گرگان تا پایان سال همه روزه دایر است، اضافه کرد: همچنین شهروندان برای تهیه پوشاک می‌توانند به دو بازارچه واقع در خیابان ۵ آذر و عدالت ۱۷ مراجعه داشته باشند، همچنین شب بازار واقع در خیابان مطهری شمالی و چهارشنبه بازار واقع در ابتدای روستای سعد آباد همه روز تا انتهای اسفند دایر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به معیشت دست‌فروشان اهیمت می‌دهد، گفت: نمایشگاه‌ها را برای تأمین معیشت این قشر نمایشگاه‌ها برپا کرده‌ایم.

سالاری با اشاره به این موضوع که ساماندهی دست‌فروشان به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: شهرداری به عملکرد بخش خصوصی در این خصوص نظارت دارد.

وی اضافه کرد: برخی نارضایتی‌ها از سوی دست‌فروشان وجود دارد، زیرا آنها برای کسب درآمد علاقه به فروش در معابر پرتردد شهر دارند.

کد خبر 735493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.