اجرای پیاده‌روسازی خیابان زیتون در منطقه ۹ اصفهان با ۶ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری در حال انجام است، گفت: پیاده‌روسازی خیابان زیتون در این منطقه حدفاصل خیابان میرزاطاهر تا خیابان آتشگاه در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه پیاده‌روها و تشویق مردم به پیاده‌روی به شرط آنکه در طراحی پیاده‌روها از استانداردها و معیارهای موجود استفاده شود، در توسعه پایدار شهرها نقش مؤثری ایفا می‌کند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۹ اصفهان با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به مناسب‌سازی و اصلاح رمپ‌های سطح این منطقه تصریح کرد: اجرای عملیات جدول‌گذاری و اجرای فرش کف ضلع شرقی و غربی خیابان زیتون با متراژ ۹۰۰ متر مربع و هزینه ۶ میلیارد ریال همراه با در نظر گرفتن ضوابط مناسب‌سازی جهت تسهیل در عبور و مرور افراد کم‌توان و معلولان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مناسب‏‌سازی پیاده‌روهای منطقه ۹ بر اساس اولویت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای ۱۰۰ متر طول سنگ‌فرش ورودی گذر سقاخانه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال جهت رفاه شهروندان قابل بهره‌برداری است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: پیاده‌روی به‌عنوان ضروری‌ترین نوع جابه‌جایی انسان، امکان مشاهده جاذبه‌های محیطی، همچنین تحرک جسمی را برای شهروندان فراهم و می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند.

کد خبر 735492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.