برگزاری جشنواره شاهنامه‌خوانی و اجرایی برنامه نور و صدا در تخت جمشید

مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری جشنواره شاهنامه‌خوانی و اجرای برنامه نور و صدا در مجموعه جهانی تخت جمشید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ با اشاره به برگزاری جشنواره شاهنامه‌خوانی و اجرای برنامه نور و صدا در مجموعه جهانی تخت جمشید اظهار کرد: بیست‌وپنجم اسفند، روزی است که سرایش شاهنامه به پایان رسیده است، از این‌رو جشنواره شاهنامه‌خوانی در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار می‌شود که در قالب این برنامه روایت‌گردی شاهنامه (نقالی)، مشاعره، سخنرانی‌های علمی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جشنواره از ساعت ۱۴ تا ۱۸ اینکه، عصر جمعه، بیست‌وپنجم اسفند در سالن معرفی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید برگزار می‌شود، افزود: در پایان این مراسم برنامه نور و صدا اجرا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خاطرنشان کرد: جشنواره شاهنامه‌خوانی از سوی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 735488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.