یک کشته و یک مصدوم در تصادف محور آزادراه تبریز - تهران

رئیس هلال احمر شهرستان بستان‌آباد گفت: بر اثر برخورد و واژگونی دو دستگاه کامیونت در آزادراه پیامبر اعظم(ص) در محور زنجان - تبریز، یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی مرسلی صبح امروز _سه‌شنبه بیست و دوم اسفند_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (eoc)، خبر واژگونی دو دستگاه کامیونت در آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، در محدوده ۶۵ کیلومتر مانده به تبریز را اعلام کرد.

وی افزود: در کمترین زمان، یک تیم امداد و نجات از پایگاه سیدالشهدا با خودروی نجات به همراه سه نجات‌گر به محل حادثه اعزام شدند؛ که پس از حضور در صحنه و ارزیابی اولیه، یک فوتی و یک مصدوم در صحنه حادثه مشاهده شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بستان آباد ادامه داد: بر اساس برآوردهای احتمالی اولیه، به علت خواب آلودگی یکی از رانندگان، دو خودرو به یکدیگر برخورد کرده و در دره کم عمق خارج از آزادراه، واژگون می‌شوند.

مرسلی تاکید کرد: در این حادثه، از دو راننده کامیونت، یک نفر مصدوم شده بود که بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت و راننده دیگر، که مرد ۵۶ ساله بود، فوت کرده بود و بعد از رهاسازی توسط نجات گران هلال احمر، جهت انجام مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 735463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.