مهم‌ترین اقدامات عمرانی شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۲

شهردار بجنورد با اشاره به اقدامات عمرانی در سال ۱۴۰۲ گفت: احیای قنات صدرآباد، بهسازی محل پارک‌سوار و راه‌اندازی سامانه مدیریت آرامستان از اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: علاوه بر آسفالت معابر که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری بجنورد است، سایر اقدامات عمرانی طی سال ۱۴۰۲ در جریان بود.

وی افزود: احیا و لایروبی قنات ۳۰۰ ساله صدرآباد به طول ۲۵۰۰ متر در راستای بهره‌وری از منابع آب‌های زیرزمینی و حفاظت از ظرفیت تأسیسات کهن اجرایی شد.

شهردار بجنورد با اشاره به لایروبی پل گلستان با هدف جلوگیری از وارد آمدن خسارت سیلاب به محلات، خاطرنشان کرد: احداث پل کشاورز به عنوان نقطه عطف اتصال طالقانی غربی و میدان بهداری در جریان است و این امر موجب کاهش ترافیک محدوده شمالی و طالقانی غربی خواهد شد.

کشمیری عنوان کرد: اجرای پروژه فیبرنوری برای مراکز، راه‌اندازی سامانه ارتباطی ۱۳۷، راه‌اندازی سامانه مدیریت آرامستان و بومی‌سازی سامانه شهرسازی و نوسازی سرای ۱۰ از جمله اقدامات شهرداری بجنورد در راستای هوشمندسازی بوده است.

وی گفت: اصلاح و بهسازی محل پارک‌سوار ورودی شهر از سمت مشهد، مناسب‌سازی ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر برای استفاده معلولان و بسیاری از پروژه‌های دیگر طی سال ۱۴۰۲ اجرایی شد.

کد خبر 735451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.