سپاهان در اندیشه تکرار خاطره شیرین اهواز

تیم فوتبال سپاهان فردا در شرایطی در شهر اهواز به دیدار فولاد خوزستان می‌رود که مورایس و تیمش سال گذشته بازی عجیبی را در برابر فولاد برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هجدهم بهمن سال گذشته روزی به‌یادماندنی و کم‌تکرار در تاریخ فوتبال سپاهان بود چون نماینده فوتبال اصفهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر و در روزی که چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود را در اختیار نداشت موفق شد در شهر اهواز با گل به‌خودی فولاد را شکست دهد و رقابت خود برای قهرمانی در لیگ را با تیم پرسپولیس ادامه دهد.

در آن دیدار سپاهان رامین رضائیان، محمد دانشگر، محمد کریمی و امید نورافکن چهار بازیکن اصلی خودش را به دلایل مختلف به اهواز نبرده بود، اما همان تیم نصف‌ونیمه موفق شد در مسابقه‌ای که البته فشار زیادی را هم تحمل کرد در نهایت با یک گل به برتری دست پیدا کند و این برد یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های سپاهان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ بود که با چنگ و دندان به‌دست آمد.

حالا بعد از گذشت ۱۳ ماه از آن مسابقه سپاهان دوباره به اهواز سفر کرده تا دیدار دور برگشت خود در برابر فولاد را برگزار کند و هرچند که تیم این روزهای سپاهان نشانی از آن تیم مقتدر و جنگنده فصل گذشته ندارد، اما با این حال مورایس باید امیدوار باشد تا با تکرار تاریخ تیمش بتواند بعد از پنج باخت متوالی طلسم نبردن‌هایش در لیگ برتر را بشکند.

سرمربی پرتقالی سپاهان به خاطر نتایج این چند وقت اخیر تیمش با انتقاد هواداران روبه‌رو شده و حتی کار به استعفای مدیریت باشگاه هم رسید، اما با این وجود سپاهانی‌ها همچنان به مورایس و دانش فنی وی روی نیمکت تیم اعتماد کرده‌اند. وی خوش‌شانس است که بعد از این همه باخت همچنان می‌تواند در فوتبال ایران مربیگری کند، اما با این وجود مورایس و دستیارانش فرصت آن‌چنانی برای جبران ندارند و در آستانه سال نو سپاهان باید بتواند از سربالایی ناکامی خودش را به سرازیری موفقیت برساند.

تکرار پیروزی در اهواز به معنای تزریق آرامش به اردوی سپاهان و بازیکنان این تیم است که در این سه ماه اخیر به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند و هرچه که برای پیروزی در لیگ برتر تلاش می‌کنند، هنوز هم پس از ۸۰ روز هنوز موفق به کسب برد نشده‌اند و همین موضوع موجب شده است تا هواداران اصفهانی نگران حال و روز تیم محبوب خودشان باشند.

سپاهانی‌ها باید امیدوار باشند همان‌طور که فولاد سال گذشته با گل به‌خودی بازیکن فولاد سه امتیاز شیرین را به حساب نماینده فوتبال اصفهان واریز کرد، در بازی روز چهارشنبه هم دوباره پیام‌آور شادی برای طلایی‌پوشان اصفهان باشد و این بار سپاهان را از بحران چند ماهه خود خارج کند تا شاگردان مورایس در فاصله یک هفته مانده تا پایان سال با امیدواری بیشتری به بازی بعدی در برابر گل‌گهر سیرجان فکر کنند.

ضمن اینکه این بار خبری از محرومان اصلی سپاهان نیست و همه آن چهار بازیکنی که در بازی سال قبل محروم بودند، می‌توانند در ترکیب سپاهان به میدان بروند و البته ای کاش پیام نیازمند که در بازی فصل قبل با چند سوپرواکنش تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد، در بازی فردا هم شانسی برای بازی در ترکیب ثابت تیمش پیدا کند و حداقل با تکیه بر اتفاقات بازی سال قبل دوباره نشان دهد که ارزش این همه حمایت هواداری و اعتماد مجدد را داشته است.

کد خبر 735442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.